Wednesday, July 11, 2012

Διακοπες

2 εβδομαδες εκανα διακοπες, στο Μαλανδρινο και γυρισα εχθες. Ημουνα με τη μαμα, τη γιαγια και τη γιαγια τη Λαμπρινη (Τωρα πια δεν τη λεω Μπινη αλλα Λαμπινη και για-Λαμπινη). Ο μπαμπας μας πηγε και μετα γυρισε στη Θεσσαλονικη. Ηρθε στο ενδιαμεσο Σαββατοκυριακο που ειχα και τη γιορτη μου και μετα ηρθε την Πεμπτη το απογευμα και φυγαμε τη Δευτερα. Μου ελειψε, οταν ηρθε τον εβλεπα να μπαινει στο αυτοκινητο και φοβομουνα οτι θα φυγει, εβαζα τα κλαματα και φωναζα "μπαμπα, μπαμπα".
Ωραια περασα. Ολη μερα παιχνιδι στην αυλη. Ειχα και μια πλισινα και πλατσουρισα μερικα απογευματα. Καναμε και βολτιτσες με τη μαμα και τη γιαγια και ταιζαμε κατι κοτουλες και ποτιζαμε τα λουλουδια της Ελενης, μιας φιλης της γιαγιας. Πηγαιναμε και μεχρι τ'αλωνια, την εισοδο του χωριου. Δυστυχως με εφαγαν οι σκνιπες, γεμισανε τα ποδαρακια μου και τα χερακια μου με τσιμπηματα.
Οταν ηρθε ο μπαμπας πηγαμε και για μπανιο, στην Ερατεινη και στους Αγιους Παντες.
"Μπλουμ τα χερακια και τα ποδαρακια"! "Να κολυμπησουμε".
Επαιξα και με τις πετρουλες.
Πηγαμε και δυο φορες στο Γαλαξιδι. Τη μια φορα κατσαμε σε μια ταβερνα και διπλα στο τραπεζι μας ηρθε μια παπια. Στο αυτοκινητο μου αρεσει να βλεπω τα δεντρακια και τα αυτοκινητα. Τα ξεχωριζω κιολας. "Μηκανακι, α'κινητο, φοτηγο"! Το μηχανακι κανει "βιιιμ", το αυτοκινητο "βουου" και το φορτηγο ενα "βουου" λιγο διαφορετικο απο του αυτοκινητου, πιο μπασο. Ετσι λεω.
Τα βραδια κοιμουνα στο ιδιο κρεββατι με τη μαμα. Μου διαβαζε και παραμυθακια που μου πηρε η Φιφη και ο θειος ο Νικος. Τα εμαθα απ'εξω. Το καστορακι, την ποντικιτσα, το κοτοπουλακι, το καγκουρακι, τη νατιδουλα (νυχτεριδουλα). ""Να ξαπλωσουμε", " να κοιμηθουμε", το μαξιλαρακι". Παραμυθι". Οταν ηρθε ο μπαμπας με εβαζε κι αυτος για υπνο και τον εβαζα να μου διαβασει παραμυθακια. Εγω απο τη χαρα μου δεν μπορουσα να κοιμηθω και αυτος εκανε πως κοιμαται αλλα τον εκανα να γελαει, δεν μπορουσε να κρατηθει. Με τα πολλα και υστερα απο πολυ παιχνιδι κοιμομουνα.
Τα πρωινα περνουσε ο μαναβης ή ο παλιατζης κι εγω φωναζα "Ντοματες, αγγουρακια, καροτακια, νοτιμα".
Τωρα που γυρισα στο σπιτι εχω χασει λιγο τα ωραρια μου και ειμαι και γκρινιαρα. Κοιμαμαι αργα.
Εκοψα και την πιπιλα! Ειμαι μεγαλη τωρα, αλλα μαλλον μου λειπει λιγο.
Στη διαδρομη ειδα και εναν μικρο καταρρακτη, δεν ειχα ξαναδει. Μου εκανε εντυπωση. Στο σπιτι εκανα μπανιο μολις γυρισαμε και ελεγα " καταρρακτης, απο πηλα το νερακι"...

No comments:

Post a Comment